VRÁCENÍ A REKLAMACE ZBOŽÍ

Pokud zboží nesplňuje Vaše očekávání, nepoužité ho můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení.

V případě, že bylo zboží během přepravy poškozeno, zašlete nám do 2 dnů od doručení na e-mail info@fandys.cz fotografie poškozeného balíku a zboží, vše ostatní zařídíme my.

 

Vrácení zboží

Nesplnilo zboží Vaše očekávání? Nepoužité nám jej můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Zboží v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s vyplněným a podepsaným dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy.

Zaplacenou částku Vám vrátíme zpět na platební kartu nebo převodem na Váš bankovní účet (záleží na způsobu úhrady při koupi), Prosíme, mějte na paměti, že náklady spojené s vrácením zboží zpět k nám, hradí kupující - tedy Vy.

Vracející kompletní zboží v neporušených a nepoškozených původních obalech zasílejte zabalené v obalu zabraňující jeho poškození na adresu:

 

FANDYS s.r.o.
Hrdličková 429
252 42 Zdiměřice

Pokud pro se vrácení zboží rozhodnete využít služeb České pošty, vyberte si službu BALÍK DO RUKY, budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví ani nezatoulá na poště a nevrátí se zpět k Vám.

Jakmile vracející zboží obdržíme, vrátíme Vám zaplacenou částku. 

 

Reklamace zboží

Pro uplatnění reklamace nám na email info@fandys.cz zašlete následující údaje:

 

Poškozené zboží

číslo objednávky

důvod reklamace (popis závady zboží atd.).

fotografie poškozeného zboží i balíku, ve kterém jste zboží obdrželi

Nefunkční zboží

číslo objednávky

důvod reklamace (popis závady zboží atd.)

Vracející kompletní zboží (ne jen poškozenou část) v neporušených a nepoškozených původních obalech zasílejte zabalené v obalu zabraňující jeho poškození na adresu:

FANDYS s.r.o.
Hrdličková 429
252 42 Zdiměřice

Pokud pro se vrácení zboží rozhodnete využít služeb České pošty, vyberte si službu BALÍK DO RUKY, budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví ani nezatoulá na poště a nevrátí se zpět k Vám.

K reklamaci také nezapomeňte uvést, jaký způsob řešení reklamace je pro Vás nejlepší. Můžete si vybrat ze dvou níže uvedených možností:

Vrácení peněz

Zaplacenou částku Vám vrátíme zpět na platební kartu nebo převodem na Váš bankovní účet (záleží na způsobu úhrady při koupi), V případě převodu na bankovní účet, nezapomeňte uvést svůj bankovní účet v celém formátu, včetně číslic před pomlčkou, za pomlčkou i za lomítkem.

Výměna zboží

Bohužel ne vždy je v našich silách zajistit výměnu zboží, ale uděláme vše pro to, abychom Vám dodali přesně to, co jste si původně objednali.

O vyrozumění ohledně reklamace Vás budeme informovat prostřednictvím emailu co nejdříve, nejpozději však do 7 pracovních dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. Zboží nelze reklamovat telefonicky. V případě, že obdržíme zboží bez vysvětlení či uvedení důvodu reklamace, zašleme zboží obratem zpět.

Reklamační řád

Na zboží se vztahuje záruční lhůta v délce nejméně 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší.  V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na info@fandys.cz. Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.